بازیگر نقش استارگرل مشخص شد

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

برک بسینجر، بازیگر سریال کمدی Bella and the Bulldogs شبکه نیکلودئون، در سریال Stargirl (استارگرل)، نقش این شخصیت ابرقهرمان را بر عهده خواهد داشت.

برک بسینجر، بازیگر کم سن‌وسال آمریکایی که با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی Bella and the Bulldogs (بلا و بولداگ‌ها) شبکه نیکلودئون (Nickelodeon) نامش بر سر زبان‌ها افتاد، ایفای نقش شخصیت استارگرل را در سریال جدید شبکه دی سی یونیورس بر عهده خواهد داشت.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، برک بسینجر، بازیگر ۱۹ ساله آمریکایی، قرارداد بازی در نقش شخصیت استارگرل را در سریالی با همین عنوان به امضاء رسانده است. شخصیت استارگرل با نام اصلی کورتنی الیزابت ویتمور، یکی از شخصیت‌های تقریباً جدید کمیک‌های دی‌سی است که برای اولین مرتبه در سال ۱۹۹۹ در کمیک Stars and S.T.R.I.P.E. #0 به طرفداران معرفی شد. خالق این شخصیت هم کسی نیست جز جف جانز، نویسندهٔ معروف دنیای کمیک‌بوک که در حال حاضر ریاست بخش خلاقیت دی‌سی کامیکس و همچنین ریاست دنیای سینمایی دی سی را بر عهده دارد. داستان این کمیک در مورد شخصیتی با نام کورتنی الیزابت ویتمور است که بعداً به استارگرل شهرت می‌یابد. وی دختربچه‌ای مشغول به تحصیل در سال دوم دبیرستان است که گروهی از قهرمانان جوان را دور هم جمع می‌کند تا بتوانند جلوی اعمال شرورانهٔ برخی شخصیت‌های شرور و منفی قدیمی را بگیرند.

جف جانز، شورانر و خالق سریال Stargirl در رابطه با ساخت این سریال و همچنین دلیل انتخاب برک بسینجر چنین گفت:

هیچ‌کدام از شخصیت‌های کمیک‌بوک‌ها، جذابیت شخصیت استارگرل را برای من ندارند. بعد از مدت‌ها جست‌وجو برای انتخاب بازیگر نقش شخصیت استارگرل، حالا می‌توانم بگویم که هیچ بازیگری به‌غیر از برک بسینجر مناسب ایفای این نقش نبود. خونگرمی، توانایی بازیگری، شوخ‌طبعی و انرژی مثبت برک بسینجر، همان هستهٔ شخصیتی کورتنی ویتمور است. بسیار از وی سپاسگزارم که قرارداد ایفای نقش شخصیت استارگرل را امضاء کرد.

از دیگر مجموعه‌های تلویزیونی که برک بسینجر در آن‌ها حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به سریال The Haunted Hathaways، سریال The Goldbergs و سریال Liar, Liar, Vampire اشاره کرد. وی همچنین در سریال موزیکال و کمدی School of Rock شبکه نیکلودئون نیز نقش‌آفرینی کرده است.

سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ)، سریال Young Justice: Outsiders که فصل سوم سریال انیمیشنی Young Justice (یانگ جاستیس) است، سریال Harley Quinn (هارلی کوئین) که یک انیمیشن سریالی با درجه سنی بزرگسال (R) است و سریال Doom Patrol (دووم پاترول)، دیگر محصولات اورجینال شبکه دی‌سی یونیورس خواهند بود که در سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شوند.

مدیریت سایت
331 بازدید